Vyzerať mladistvo aj po 50-ke! Triky, ktoré (vraj) pomôžu - skúste samy!

, 15.02.2019 11:00
pleť po päťdesiatke - starostlivosť o pleť -...
Ako sa starať o seba tak, aby ste aj v zrelšom veku pôsobili mladšie? Autor:

Mnohé známe ženy z filmového plátna či šoubiznisu vyzerajú aj po dovŕšení päťdesiatky tak mladistvo, že by mohli konkurovať o polovicu mladším kolegyniam. V reálnom živote to však tiež nemusí byť problém.

Samozrejme, na začiatku je životný štýl, ktorý vás privedie k tomu, aby ste sa aj v zrelšom veku udržali vo forme. Dbáte o svoj jedálniček, ale tiež pohyb či starostlivosť o pleť, ktorá je kľúčová už v mladom veku. Potom sú tu však aj drobné triky, ktoré dojem môže ešte vylepšiť.

Britský Daily Mail citoval matku a ženu vo veku 51 rokov Gillian Robsonovú, ktorej tajomstvom sú napríklad vlny vo vlasoch, ale aj žiarivá pokožka či masáže.

Práve vlasy sú jedným z atribútov mladistvej krásy. Vidieť to na hollywoodskych hviezdach, ktoré sa aj vo vyššom veku pýšia výraznymi vlnami a bohatými kaderami. Samozrejme, nie vždy ide o pravé vlasy – pomôcť si však príčeskom je celkom bežná vec už aj medzi mladými dievčatami. Prečo by ste sa za to mali hanbiť po päťdesiatke?

Ak vám príroda nadelila husté a zdravé vlasy, kľúčová je starostlivosť o ne. Domáca aj pod rukami odborníka. Samozrejme, aj s krátkym účesom vyzerajú mnohé ženy šik. Sú to však práve dlhé pramene, ktoré budia dojem mladistvejšieho vyžarovania. A preto, ak môžete, starajte sa o ne. Nezabúdajte im dodávať lesk a tiež objem.

Druhým pravidlom, ktoré je dobré dodržiavať je hydratácia a jas pleti. Od určitého veku pokožka nečelí len tvorbe vrások, ale aj zašednutiu, vzniku pigmentových škvŕn, unavenejšiemu dojmu. V tomto však pomáhajú tiež výdobytky modernej kozmetiky. Lesk a jas sa dnes už poľahky dá dosiahnuť voľbou vhodných krémov, sér či rozjasňovacích produktov. Nezabúdajte však pri tom ani na hydratáciu a ochranu. Aj tú slnečnú. Pokožka si v tomto veku už zaslúži ochranný faktor od prvých silnejších slnečných lúčov za oknami.

Zabúdať nehodno ani na cvičenie. Sústrediť by ste sa mali na partie, ktoré vekom ochabujú. Určite nevynechajte z vášho týždenného režimu niekoľko hodín cvičenia na spevnenie paží, bruška, ale aj stehien a pozadia. Jasné, že vekom sa metabolizmus spomaľuje a telo prechádza fyzickými premenami. Niekedy však stačí len zotrvačnosť – cvičenie, ktoré pre telo robíte, poctivo a pravidelne a ktoré sprevádza striedmosť v stravovaní. A výsledok bude určite o pár rokov menej než máte podľa dátumu v občianskom preukaze.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

#pomoc #vlasy #krása #vek #vzhľad #pleť #mladosť #päťdesiatka #trik
Sleduj najnovšie články na našom Facebooku

+ Držte sa zaužívaného a neskúšajte momentálne nič nové.
Kúpte si dnes niečo čo vás poteší a neľutujte...

+ Slnečné dni využite na prechádzky v prírode, prospeje vám to.
Rozširujte si svoje kontakty a komunikujte,...