Niektoré značky ponúkajú dokonca celý rad produktov, ktorých hlavným motívom sú ženské prsia, vrátane posteľnej bielizne, pohárov a obalov na mobilné telefóny.
Nový trend podporujú umelci, ale aj veľké a malé podniky. Kolekciu keramických výrobkov v tvare poprsia predstavila napríklad britská umelkyňa Emma Lowová. Hrnčekmi, ktoré sú vyrobené podľa vzoru poprsia jej zákazníčok, chce umelkyňa „oslavovať skutočné ľudské telá“.
Zo širokej ponuky produktov s motívom pŕs si môžu vybrať zákazníci americkej firmy Gravel & Gold. Nájdu tu napríklad sprchový záves, obliečky alebo aj detský vankúš s motívom pŕs. Dôležitý je tvar zobrazovaných pŕs, ktoré nie sú dokonalé, poznamenal britský denník. Trend je nielen humorný a priateľský, ale odráža aj rozmanitosť ženského tela a rastúci význam hnutia pre prijatie ľudského tela takého, aké je.
Napríklad časť zisku z predaja s bradavkami alebo krížikmi na hrudníku od spoločnosti Femininitees daruje firma americkej feministickej skupine Národná organizácia pre ženy (National Organization for Women). Britská spoločnosť Never Fully Dressed časť zisku z predaja s nakreslenými prsami daruje charite, ktorá bojuje proti rakovine pŕs.
Podľa hovorkyne spoločnosti Never Fully Dressed Jemmy Parkerovej je za popularitou motívu ženského poprsia „sloboda“. „Je to o slobode slova, keď ženy môžu propagovať hnutia ako napríklad Osloboďte bradavky (Free the Nipple). Trend síce vznikol trochu ako snaha prilákať pozornosť, teraz sa z neho však stalo vyhlásenie. Myslím si, že to hovorí: ,Sme pyšné na to, že sme ženy',“ povedala Parkerová.