Na svoje si však nasledujúce mesiace prídu najmä tí, ktorí sa hrdo vystatujú s modelom a značkou, za ktorú zaplatili stovky či tisícky eur. Logo, označenie brandu, nápis vo veľkom formáte – to všetko sa objavuje najmä na doplnkoch a ideálnym priestorom na využitie tohto trendu sú najmä kabelky.
Speváčka Jennifer Lopez, ktorá sa objavila pred pár dňami na talianskom ostrove Capri, ukázala svoju náklonnosť ku značke Chanel. Na veľkej kabelke s výrazným nápisom. Trend loga a názvu značky však prechádza z leta do jesene a najmä luxusné módne domy či výrobcovia kožených doplnkov vravia jasnou rečou – nebojte sa a ukážte, že „na nás máte“.
My sme pre vás vybrali desať luxusných kabeliek, ktoré sa dizajnom držia v spomenutom trende. Nech sa páči, inšpirujte sa a prípadne na ne našetrite skôr, než tento trend pominie.