Môže za to najmä značka Fendi, ktorá so svojou kolekciou odevov a doplnkov s potlačou písmena F vyvolala úplný ošiaľ medzi celebritami. Kto nemá aspoň jeden kúsok z tejto edície, akoby ani neexistoval.
Potlače s logami sa nosia od hlavy po päty, alebo si nachádzajú miesto na jednotlivých doplnkoch či obuvi. Taliansky módny dom, preslávený najmä svojím kožušníckym remeslom, však nie je jediný, ktorý na logomániu stavil v aktuálnej sezóne jar-leto 2018.
Podobné prvky sa dali nájsť aj u ďalších renomovaných značiek a spôsoby, ako zapojiť jednotlivé prvky do dennej garderóby sú rôzne. Popri voľbe v tzv. „head-to-toe“ (od hlavy po päty) sú možnosti tiež vo výrazných detailoch – medzi nimi to môžu byť napríklad opasky s názvom značky, alebo remienky na sandálikoch či na kabelkách.
Logá sa však nosia aj na blúzkach, tričkách, sakách či napríklad lampasoch širokých pyžamových alebo športových nohavíc. Viac inšpirácií si pozrite v galérii.