Práve ona sa každoročne spája so známym dizajnérskym domom, alebo návrhárom, aby v limitovanej kolekcii priniesla na pulty svojich obchodov kúsok dizajnu s puncom luxusu a výnimočnosti. Niekedy sa to podarí na jednotku, niekedy menej – isté však je jedno, jednotlivé kolaborácie vyvolávajú ošiaľ medzi módnymi fanúšikmi a fungujú ako absolútny ťahák pre kupujúcich.
Uplynulý víkend na festivale Coachella sa niesol práve v znamení takéhoto módneho spojenia. Práve na slávnom americkom festivale sa totiž spoločne objavil dizajnér Jeremy Scott z ateliéru Moschino a supermodelka Gigi Hadid v šatách, ktoré okamžite vyvolali záujem internetovej verejnosti. Ide o prvú ochutnávku z kolekcie MOSCHINO [tv] H&M, ktorá bude ďalšou spoluprácou švédskeho obchodného reťazca a známeho dizajnérskeho mena.
„Mojou životnou prácou bolo spájať ľudí prostredníctvom módy a vďaka tejto spolupráci môžem osloviť viac svojich fanúšikov ako kedykoľvek doteraz,“ uviedol pre médiá Jeremy Scott, kreatívny riaditeľ značky MOSCHINO. V minulosti spolupracoval na limitovaných kolekciách napríklad aj so značkou Adidas.
Celá kolekcia, ktorá sa dostane do predaja 8. novembra 2018, bude výrazne podporená digitálnymi kanálmi. Konieckoncov, práve rozhovorom na Instagrame, ktorý vysielali kanály oboch značiek, aj odhalili novinku o novej spolupráci. Táto komunikácia je pochopiteľne odpoveďou na aktuálne ekonomické modely v módnom svete, ktorý sa stále viac a viac presúva na sociálne siete. Značka H&M zaznamenala v posledných mesiacoch pokles tržieb a odliv zákazníkov z kamenných obchodov. Aj preto sa snaží posilniť svoje digitálne platformy a podporiť predaje online.
V minulosti sa značka H&M spojila s menami ako Versace, Kenzo, Balmain či Alexander Wang. Naposledy to bol dizajnér Erdem, ktorý pôsobí v Londýne a jeho kúsky nosia mnohé hollywoodske celebrity.