Deväť očarujúcich lookov v líčení na jar a leto 2016: Pozrite sa s nami!

Na príchod jari si síce ešte počkáme, ale pripraveným šťastie praje. Tak sa pozrite s nami na kolekcie dekoratívnej kozmetiky na sezónu jar a leto 2016.

, 26.01.2016 07:00
2

Luxusné kozmetické firmy každoročne pravidelne dvakrát prinášajú novú kolekciu líčidiel, ktorá niekedy vychádza z prehliadkových lookov, niekedy je inšpirovaná potrebami trhu, alebo je skrátka len akousi vizuálnou oslavou idey, ktorú vypracoval tím odborníkov na krásu.

Aj tentoraz sme vybrali deväť známych značiek, ktoré už predstavili svoje kolekcie líčenia na jar a leto 2016. Jednotlivé novinky sa čoskoro objavia v kamenných predajniach, ale aj na online portáloch určených na nákup kozmetiky. Vy si už môžete len vyberať.

YVES SAINT LAURENT

Krásnu Caru Delevingne vystriedala v novej... Foto: archív značky
líčenie - krása - kampaň - jar a leto 2016 - Yves Saint Laurent Krásnu Caru Delevingne vystriedala v novej kampani značky Yves Saint Laurent rovnako príťažlivá Edie Campbell. Look, ktorý značka servíruje na jar a leto, nesie názov Boho Stones a obsahuje niekoľko žiarivých a výnimočných farebných odtieňov, ktoré v sebe nesú atmosféru rozkvitnutej záhrady. Novinkou kolekcie bude polotuhá lícenka v tube, ktorá dodá tvári sviežosť a zdravú farbu, už tradične nechýba superžiarivý rúž v dvojici nových odtieňov. Lak na nechty stavia podobne ako väčšina značiek na jemnej farebnosti.

GIVENCHY

Kozmetická kolekcia značky Givenchy na sezónu... Foto: archív značky
líčenie - krása - kampaň - jar a leto 2016 - Givenchy Kozmetická kolekcia značky Givenchy na sezónu jar a leto 2016 nesie v sebe žiarivé svetlo. Základným produktom sa stáva rozjasňujúci púder, ktorý dodáva tvári žiarivosť, jas a tým pádom aj mladistvejší a veľmi nežný vzhľad. Nasleduje farebný dotyk prostredníctvom výrazných tónov v pastelovej pepermintovej, ľadovej belasej a intenzívnej ružovej, ktorá sa objavuje aj na líčkach.

CHANEL

Francúzska značka Chanel prekvapuje výraznou,... Foto: archív značky
líčenie - krása - kampaň - jar a leto 2016 - Chanel Francúzska značka Chanel prekvapuje výraznou, priam pop-artovou farebnosťou v kolekcii kozmetických noviniek na sezónu jar a leto 2016. Inšpiráciou pre tvorbu kolekcie bola slnečná Kalifornia a celá línia nesie názov L.A. Sunrise. Dominantou v nej sú koralové a ružové tóny v kontrraste s výraznou modrou či fialovou. Očiam je dopriata farba nielen na viečkach, ale aj mihalniciach. V ponuke sú superlesklé rúže, ale aj matnejšie verzie. Hitom určite bude lak na nechty Sunrise Trip v žiarivej kráľovskej modrej.

MAC

zväčšiť Kozmetická značka MAC uvádza do roka niekoľko... Foto: archív značky
líčenie - krása - kampaň - jar a leto 2016 - MAC Kozmetická značka MAC uvádza do roka niekoľko kolekcií líčidiel, ale dominantou v rámci líčenia na jar a leto 2016 bude práve kolekcia Flamingo Park. Dominantou sa stávajú tóny ružovej, koralovej a oranžovej, ktoré sa neocitajú len na perách či líčkach, ale aj na viečkach a nechtoch. Jemnosť a sladkosť týchto odtieňov dodáva tvári priam bábikovský nádych. Súčasťou kolekcie budú, samozrejme, aj laky na nechty.

DIOR

Glowing Gardens je názov kolekcie dekoratívnej... Foto: archív značky
líčenie - krása - kampaň - jar a leto 2016 - Dior Glowing Gardens je názov kolekcie dekoratívnej kozmetiky značky Dior a inšpiráciou pre ňu sa stali známe diorovské záhrady a ich farebnosť. Inšpiráciou pre farebné odtiene v paletkách či rúžoch a lakoch na nechty sa stali farby kvetín, ktoré sa objavujú v záhrade vily slávneho módneho tvorcu. Ich zastúpenie bolo viditeľné už v poslednej kolekcii dizajnéra Rafa Simonsa, ktorý módny dom pred časom opustil. Popri nich však nechýbajú v kolekcii ani klasické produkty s inovovaným zložením či v nových odtieňoch.

GUERLAIN

Žiadna modelka, v hlavnej úlohe kampane na... Foto: archív značky
líčenie - kampaň - jar a leto 2016 - Guerlain Žiadna modelka, v hlavnej úlohe kampane na kozmetickú dekoratívnu líniu značky Guerlain sa stal kľúčový produkt - púder Meteorites Voyage, ktorý zjednocuje tón pleti a vďaka obsahu mikroperál dodáva pokožke neuveriteľný jas a sviežosť. Púder stavia na patentovanej technológii Stardust. Ďalšími kľúčovými produktami sa stali lícenky či očné tiene v limitovanej edícii s názvom Enjoy.

URBAN DECAY

Kozmetická značka Urban Decay spolupracuje už... Foto: archív značky
líčenie - krása - kampaň - jar a leto 2016 - Urban Decay Kozmetická značka Urban Decay spolupracuje už nejaký čas so speváčkou Gwen Stefaniovou. Práve jej tvár je aj súčasťou jarnej kampane a limitovanej kolekcie s názvom Carousel (Kolotoč). Už z názvu vyplýva, že bude divoká a zábavná, plná farieb. Dominantou jarného líčenia sa stávajú tóny ružovej a tiež intenzívny lesk na perách. Podkladová báza je svetlá a s rozjasňujúcimi časticami.

MARC JACOBS

zväčšiť Dizajnér Marc Jacobs postavil svoju kozmetickú... Foto: archív značky
líčenie - krása - kampaň - jar a leto 2016 - Marc Jacobs Dizajnér Marc Jacobs postavil svoju kozmetickú líniu na retro atmosfére krások 60-tych rokov. Do hlavnej úlohy si vybral herečku Winonu Ryderovú a spravil z nej femme fatale, ktorej krásu líčidlá len jemne podčiarkujú. Dominantou looku je práca s očnými linkami a tiež nečakaný kontrast výrazných tónov uhľovej čiernej s belasými tónmi. Pery zostávajú skôr matné a telové. Jarná farebnosť sa však pretavuje do manikúry.

LANCÔME

Francúzska značka Lancôme vidí jar a leto v... Foto: archív značky
Lancôme Francúzska značka Lancôme vidí jar a leto v pastelových odtieňoch. Ale nielen v nich. Popová farebnosť sa totiž prepája s neónovými a jemne provokatívnymi odtieňmi. Jedným z kľúčových produktov je paletka, ktorá pripomína Rubikovu kocku - je však plná farieb a textúra jednotlivých tieňov, ktoré sa dajú použiť na oči, líčka aj pery, obsahuje jemne trblietavé častice. Ďalšou skvelou súčasťou kolekcie bude lícenka, ktorá dodá tvári sviežosť a príťažlivú šťavnatosť. Laky na nechty, ktoré v kolekcii nechýbajú, stavajú na žiarivých a výrazných pastelových tónoch ružovej, svetlomodrej či oranžovej.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

Čítajte Pravdu bez reklamy

Svižnejší web a články bez rušenia. Žiadne reklamy iba za 1,50 € mesačne.

Pravda bez reklamy
2 debata chyba
Viac na túto tému: #líčenie #Dior #trend #Chanel #Yves Saint Laurent #Mac #Guerlain #Lancôme #jar-leto 2016