Silvia Šarköziová: Keď príde na módu, dcéra je môj najväčší kritik

Violončelistka Silvia Šarköziová absolvuje v plesovej sezóne viac akcií než ktorákoľvek iná Slovenka. Tanec si však často neužije.

13.01.2016 11:00
Violončelistka Silvia Šarköziová na 16. Plese v... Foto: ORANGE
Silvia Šarköziová Violončelistka Silvia Šarköziová na 16. Plese v opere.

Aj na sobotňajšom Plese v opere sa 41-ročná hudobníčka a členka zoskupenia Cigánski diabli objavila pracovne. Ako však prezradila pre Pravda.sk, nemrzí ju, že tanec nestihne. „V prvom rade sme hudobníci a dá sa povedať, že najkrajší a najlepší spôsob zábavy je pre nás taký, keď hráme a sledujeme ľudí, ako sa bavia oni,“ vyhlásila Šarköziová. „Samozrejme, navštevujeme aj plesy, kde nepracujeme, ale radšej máme tie, kde zabávame ľudí my. Veď hudbou sa dá vyjadriť všetko, netreba iba tancom,“ pokračovala.

Jednu vec, ktorú si však užíva pri každom spoločenskom podujatí a rozhodne ju nepodceňuje, je príprava. „Molo by sa zdať, že to už vnímam ako rutinu, ale nie. Na každý koncert sa vždy pripravujem,“ podotkla hudobníčka. „Ako žena to vnímam tak, že nielen hudbou sa prezentujem, ale aj svojím zovňajškom. A keď človek ide robiť niečo, čo miluje, vždy sa na to musí aj pripraviť. U mňa to prebieha veľmi intenzívne,“ vysvetlila Šarköziová. „Samozrejme, plesy vnímam ešte trošku špecifickejšie, pripravujem si róbu. Na koncert sa mi občas stane, že si dám rovnaké šaty, ale na ples určite nie,“ dodala.

Pri výbere šiat sa jej vraj osvedčilo vyberať si to, čo jej pristane. „Poznám svoju postavu, viem, čo treba zakryť a čo je zase na mne pekné a čo chcem vyzdvihnúť. Keď sa ma niekto spýta – kamarátka, ktorá chce poradiť, ako by sa mala obliecť na ples, vždy vychádzam z toho, akú má postavu. Čo je na nej pekné a čo by mala ukázať,“ naznačila Šarköziová.

Ona sama sa vraj najčastejšie radí s dcérou Vanesou. Tá je aj jej najväčším kritikom. „Ona mi vždy úprimne povie, čo mi pristane, čo nepristane, čo sa ku mne hodí, čo už nie. Veľmi ju počúvam a radím sa s ňou,“ doplnila violončelistka, ktorú na sobotňajšiu akciu obliekla Jana Pištejová.

Herečka Monika Hilmerová v šatách od Jany...
Moderátorka 16. Plesu v opere Vera Wisterová v...
+69Riaditeľka Plesu v opere Andrea Cocherová v...