Objednám si to, lebo doprava je zadarmo. Vysoké ceny za dopravu zákazníkov online obchodov odstrašia. Veľa z nich sa ich dá preto nalákať na dopravu zadarmo, ak okamžite nakúpia. A tak klikáte a hádžete veci do košíka, len preto, že ušetríte pár euro za dopravu. Ale za tovar predsa zaplatiť musíte…
Stále kupujete tie isté či veľmi podobné veci. Iste, je to vaša overená klasika, ale potrebujete tri takmer identické krémové saká či prúžkovanú, čierno-bielu sukňu, keď vám na vlas rovnaká už niekoľko mesiacov visí v skrini? Dobrá rada znie – pred nakupovaním si vždy skontrolujte, čo už v šatníku máte, aby ste nanakupovali dookola tie isté veci.
2 za cenu 1 – a už opäť klikáte a nakupujete. Akcie sú super a niekedy je skvelé ich využiť. Ale vtedy, ak máte peniaze a nejdete zasa finančne „nadoraz“ či dokonca do mínusu len preto, že je práve akcia.
Limitované edície sú poriadna pasť na zákazníka. Čoskoro sa vzácne kúsky vypredajú, už sa nebudú dať nikde zohnať, máte jedinečnú šancu… Tieto vety pôsobia na zákazníkov ako čarovná formulka – musíte ich mať, musíte nakupovať… Ak sa necháte zlákať, vaša kreditka opäť zaplače.