Dizajnér Karl Lagerfeld sa totiž v priestoroch parížskeho Grand Palais, kde francúzsky módny dom prezentuje svoje kolekcie, nechal postaviť kulisy typickej parížskej kaviarne. Do Brasserie Gabrielle (podľa mena dizajnérky Coco Chanelovej) pozývali pozvánky. Najvzácnejší hostia sa posadili k prestretým stolom a v centre toho všetkého bol veľký bar, ktorý napokon ponúkol priestor aj pre osvieženie modeliek – po defilé si k nemu viaceré posadali.
Táto výpravnosť, ktorou Chanel rok čo rok púta pozornosť (minulý rok to bol veľký supermarket či predtým napríklad obrovský pozlátený lev) však nie je nezvyčajná ani pre ďalších veľkých hráčov na trhu. Tí menej majetní zase často využívajú nápad a originalitu a posúvajú módne prezentácie do nečakaných priestorov a miest. Výber z toho najzaujímavejšieho si môžete pozrieť v galérii aj dolu nižšie.
vnajzaujímavejšie móla - Louis Vuitton Aj prehliadky módneho ateliéru Louis Vuitton dokážu upútať pozornosť a posúvať hranice módnej prezentácie. Na zábere sú eskalátory z prehliadky Marca Jacobsa pre LV.
najzaujímavejšie móla - Fendi Pravdepodobne najveľkolepejšiu prehliadku s najdlhším módnym mólom má na svedomí značka Fendi. Konala sa na Čínskom múre.
najzaujímavejšie móla - Simon Porte Jacquemus Prehliadka dizajnéra Simona Porte Jacquemusa sa vo februári 2013 odohrávala v priestoroch krytého bazéna a modelky korzovali okolo neho.