Možno neuhádnete, ale o vianočnej výzdobe vo výkladoch svetoznámych obchodných domov či butikov slávnych značiek. O takomto času sa už väčšina významných hráčov na trhu môže pýšiť špeciálnou vianočnou výzdobou. Jej podoba je takmer každoročne veľkým prekvapením, inšpiráciou či len príjemným vizuálnym zážitkom – a to nielen pre klientov, ale aj okoloidúcich.
Podľa agentúry AP je to aj zámer vedenia veľkých obchodných domov. Pomocou špeciálnej výzdoby dokážu prilákať pozornosť chodcov a nechať ich na chvíľu obdivovať často akoby zhmotnené podoby detských rozprávok alebo fantázií. Samozrejme, aj s patričným pridaním nejakého toho produktu.
Vianočná výzdoba patrí medzi najsledovanejšie v mekkách módy ako je New York či Paríž. Potom, samozrejme, nechýbajú prestížne módne domy – zväčša vyznávajúce filozofiu jednotného dizajnu, ktorý je rovnaký od Tokia až po New York.
Iba nedávno sa zase vianočnými výkladmi prezentoval obchodný dom Printemps v Paríži. Ten pravidelne spája prípravu výzdobu s konkrétnym módnym tvorcom či ateliérom, ktorý sa následne podieľa na realizácii jednotlivých zdobných prvkov či celých kompozícií. Tento rok to bola napríklad talianska značka Prada, minulý francúzsky Dior.
Na vianočnú atmosféru sa môžete naladiť aj v našej galérii – pozrite si tie najkrajšie výklady.