Desať tipov pre viac sily. Prebuďte sa konečne!

Cítite sa s príchodom jari neustále unavená, vyšťavená a akoby bez energie? Tu sú tipy, ako začať jar inak.

16.04.2015 07:00
unavená, spánok, jarná únava, únava Foto:
Takto to nepôjde...
debata

Pod sprchu

Netreba ani vodoliečbu, aj striedavá sprcha rozprúdi krvný obeh. Začnite teplou vodou, skončite studenou.

Raňajky

Natankujte ranné vitamíny. Nech vašim raňajkám nechýba čerstvé ovocie, ani smoothie.

Svetlo

Preštelujte svoj denný rytmus. Choďte skôr spať a ráno vstávajte so slnkom. Ráno si nechajte slnečné okuliare v kabelke – svetlo je veľmi dôležité.

Choďte von

Kto strávi denne vonku 30 minút, má viac energie a sily – pretože jeho telo produkuje viac sérotonínu. Ukázala to štúdia Georgetown University vo Washingtone.

Športujte

Či už preferujete bicykel, beh alebo jednoducho vsádzate „len“ na prechádzky: fyzická aktivita v prírode je najefektívnejší prostriedok proti jarnej únave. Ale aj potenie sa vo fitnescentre je pre svaly kofeínom!

Jedzte inak

Ak ste sa cez Veľkú noc zničili podobne ako cez vianočné sviatky, môžete svojmu organizmu pomôcť stravou. Začnite jesť päťkrát denne. Vylúčte cukor a podľa možnosti aj bielu múku.

Proteíny

Jedzte viac bielkovín a konečne zabudnite na fast food.

Do červenej!

Podľa štúdií červená farba prebúdza, preto sa teraz čo najčastejšie obliekajte do červených, prípadne oranžových tónov.

Vystrite sa

Počas dňa si niekedy spomeňte na toto: Ak práve stojíte alebo sedíte, vzpriamte sa. Správne držanie tela pôsobí proti skleslosti.

Hudba

Ak sa cítite naozaj zle, pustite si rýchlu hudbu. Na sto percent vás prebudí.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #energia #hudba #raňajky #sérotonín #sprcha #červená #svetlo #jarná únava

+ Malé kroky vedú k veľkým zmenám v zdraví a športe.
Nevyberajte si tú najjednoduchšiu cestu, nie je to poslanie...

+ Pravidelné cvičenie zvýši vašu energiu a životný elán.
Osobný rozvoj vám otvorí dvere k novým príležitostiam....