Podpora od šéfa – úspech u klienta

05.03.2014 17:00
šéf, úspech, zamestnanie
Ak chceme byť úspešní, nezabúdajme na pokoru a profesionalitu. Autor:

Dôvera od nadriadeného a pocit, že sa spolieha na vaše schopnosti, dodáva sebavedomie.

Keď vám verí a vie dať uznanie nielen za zatvorenými dverami, ak na vás prenesie dôležité kompetencie – to je cesta ako uspieť. A to nielen na pracovisku v užšom kruhu, ale aj smerom ku klientovi.

Rešpekt si musíme zaslúžiť

Presvedčiť šéfa o úprimnej lojalite, preukázať čo v nás je, uistiť ho, že zvládneme aj situácie, v ktorých je potrebné improvizovať na profesionálnej úrovni – to chce talent, alebo dlhodobý tréning. Jedno i druhé nám pomáha v kariére, ale vždy by sme mali na sebe pracovať, nezaspať na vavrínoch. Podpora od šéfa je príjemná vec, no neprichádza iba tak, musíme sa správať korektne, dávať zo seba maximum, snažiť sa byť špičkoví odborníci.

Aj šéf by mal byť profík

Ak je líder tímu človek na svojom mieste, vie si zastať názor i metódy práce, má preukázateľne odborné znalosti, ktoré vie dobre predať – podpora od neho má váhu. V opačnom prípade – keď nemá autoritu, môže byť spriaznenosť s ním na smiech. To všetko ovplyvňuje tak atmosféru na pracovisku, ako i medzi spolupracovníkmi a dôležitými klientmi.

Nasledujme skutočné osobnosti

Je skvelé mať dobré vzory, vedieť sa od nich učiť a prijať kritiku i pochvalu. To sú predpoklady, aby sme raz dosiahli úroveň tých, čo nás vedú, s ktorými máme to šťastie spolupracovať, posunúť sa ďalej, alebo ich v niečom aj predstihnúť. Ak chceme byť úspešní, nezabúdajme na pokoru, buďme profesionálni i maximálne ľudskí.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

#zamestnanie #úspech #šéf #klient
Sleduj najnovšie články na našom Facebooku

+ Začnite sa viac snažiť aby bolo vaše zdravie v dobrej kondícií.
Ak niekto nestojí o vaše rady, nechajte si...

+ Zabudnite dnes na sladkosti a nezdravé potraviny, nechajte si ich na iné dni.
Slušnosť dnes musí byť u vás...