Jesenný snack plný vitamínov podľa Gisele Bündchenovej! A ešte po ňom aj lepšie zaspíte

Modelka Gisele Bündchen je fanúšičkou zdravého stravovania a o svoju vášeň sa často delí aj so svojimi fanúšikmi na Instagrame.

25.11.2021 09:00
Modelka Gisele Bündchen Foto:
Modelka Gisele Bündchen.

Jej kuchyňa je sezónna a aktuálne sa preto nesie aj v znamení zdravých snackov – tekvicových semiačok.

Ako prezrádza krásna 40-nička na Instagrame, pečie ich s trochou olivového oleja a rozmarínu v horúcej rúre, vďaka čomu si neskôr môže pochutnať na zdravom a chrumkavom snacku. A nielen ona, ale aj celá jej rodina.

Zobraziť tento príspevok na Instagrame

Príspevok, ktorý zdieľa Gisele Bündchen (@gisele)

Sama pritom uvádza, čo všetko ľudské telo chrúmaním tekvicových semiačok získa – „Doprajte si to najlepšie z tekvicovej sezóny. Okrem toho, že sú dobrým zdrojom bielkovín, tekvicové semienka sú plné živín, vrátane vlákniny, fosforu, omega-3 mastných kyselín, horčíka, zinku, železa, medi, vitamínu B a antioxidantov.“

Gisele Bündchen, Tom Brady Čítajte viac Súťaž o najdokonalejší pár vyhráva... Krásna Brazílčanka a jej zbožňovaný športovec

100 gramov tekvicových semien má 565 kalórií a 25,5 gramov bielkovín. Sú vhodnou voľbou aj pre diabetikov druhého typu, pretože s nízkym glykemickým indexom pomáhajú udržiavať relatívne nízke hladiny cukru v krvi. A ešte jedna výhoda chrúmania tohto snacku večer pred televízorom – aminokyselina tryptofán, obsiahnutá v chrumkavých jadrách, môže pôsobiť proti poruchám spánku. Už jeden gram tryptofánu denne (cca 200 gramov semienok) zlepšuje kvalitu spánku.

Ak obľubujete pestrosť chutí a konzistencií, určite musíte vyskúšať tento recept. Do štúdia nám ho priniesol Miroslav Buľovský, ktorý prostredníctvom združenia PARASPORT24 pomáha ľuďom s handicapom.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #zdravá strava #tekvica #Gisele Bündchen
Čítajte Pravdu bez reklamy

Svižnejší web a články bez rušenia. Žiadne reklamy iba za 1,50 € mesačne.

Pravda bez reklamy

+ Upokojte sa, potrebujete reštart, urobte si kľudný deň len pre seba.
Nestresujte sa zbytočne, všetko zvládnete...

+ Začnite jedávať pravidelnejšie, podarí sa vám tak zhodiť pár kilogramov.
Sústreďte sa na svoje vzdelanie, prácu...