Perfektné raňajky? Ak počítate kalórie, tento pohár sa vám zapáči

Je dobré, ak na raňajky myslíte už večer. Potom si môžete dopriať zdravé a lahodné jedlo, ktorým nezhrešíte ani v čase chudnutia. Tu je recept na "raňajkový pohár".

19.09.2021 13:00
chia semienka Foto:
Raňajkový pohár s ovsenými vločkami a chia semiačkami.

Ovsené vločky a tekutina v pomere 1:1, chia semienka a med alebo sirup z agáve. Okrem toho podľa chuti do vášho „raňakového pohára“ pridajte lyžičku mandľového masla, gréckeho jogurtu či ovocie alebo kakao. Ak však chcete schudnúť, nemali by ste prekročiť hranicu 375 kalórií na pohár.

reďkovka, šalát, zelenina Čítajte viac Reďkovkový šalát, ktorý musíte vyskúšať! S jablkom a cibuľkou

Potrebujeme:

  • 35 g jemných ovsených vločiek
  • 1 PL chia semienok
  • 75 ml (rastlinného alebo nízkotučného) mlieka
  • podľa chuti – 2 ČL medu alebo sirupu z agáve

Ako na to?

  • Ovsené vločky s chia semienkami nasypte do uzatvárateľného pohára.
  • Potom nalejte mlieko a pridajte med či sirup.
  • Zmiešajte všetky ingrediencie, kým nie sú ovsené vločky úplne zaliate tekutinou.
  • Pohár zatvorte a vložte na noc do chladničky.
  • Ráno premiešajte, pridajte ešte trochu mlieka, aby bola konzistencia vločiek krémovejšia.
  • Pohár môžete ozdobiť drobným ovocím či posypať kakaom.
Chutný olovrant s lesným ovocím a superjedlom chia semienkami

Zoznam surovín a textový postup nájdete v recepte Chia vanilkový puding na Varecha.sk

Viac videoreceptov si pozrite v TV Varecha.

© Autorské práva vyhradené

Čítajte Pravdu bez reklamy

Svižnejší web a články bez rušenia. Žiadne reklamy iba za 1,50 € mesačne.

Pravda bez reklamy
debata chyba
Viac na túto tému: #raňajky #ovsené vločky #chia semiačka

+ Nezabúdajte si odkladať na neskôr, nespoliehajte sa na dôchodok.
Dnes v práci nezažijete nič špeciálne ani...

+ Netrávte pri počítači zbytočne veľa času, škodíte tým len sami sebe.
Doplňte si svoje vedomosti a neustále sa...