Vajcia, špenát, vločky! Po 40-ke by mali byť na vašom tanieri častejšie, tu je dôvod

Prečo pridať do jedálnička práve spomínané potraviny? Pomôžete vášmu zdraviu aj kráse.

22.07.2021 06:00
vajce, vajcia, voda, hrniec, varenie Foto:
Varené vajce obsahuje až 13 gramov bielkovín.

Ovsené vločky

S pribúdajúcim vekom sa náš tráviaci trakt stáva citlivejším a pomalším – pocit sýtosti a problém so zápchou po 40-ke nie je ničím nezvyčajným. Aby sme tomu zabránili, mali by sme jesť ovsené vločky častejšie. Táto potravina obsahuje veľa zdravej vlákniny, ktorá pozitívne vplýva na trávenie a navyše nás dokáže dlhšiu dobu udržať sýtou. Ovsené vločky sú navyše skutočným „posilňovačom“ krásy: obsahujú veľa vitamínu B, ktorý pomáha rastu a zdraviu nechtov, vlasov a pokožky.

beh, žena, tréning, bežec, bežkyňa Čítajte viac Stále pracujete z domu? Ak popri tom športujete, tu je najvhodnejší čas, kedy si zabehať

Vajcia

Po 40-ke svalovej hmoty prirodzene ubúda a tak je potrebné prijať protiopatrenia! V záujme ochrany svalov je potrebné, aby bolo telo zásobené dostatkom bielkovín. Jednoduchý a chutný spôsob, ako to dosiahnuť, je pravidelné pridávanie vajec do jedálnička. Varené vajce obsahuje až 13 gramov bielkovín, ktoré človeka takisto dokážu zasýtiť na dlhší čas. Ak venujete pozornosť svojej strave a dokonca chcete trochu schudnúť, najlepšie je dopriať si vajcia večer. Vajcia však môžu urobiť veľa aj pre našu krásu: vitamíny a bielkoviny, ktoré obsahujú, sú elixírom pre poškodené vlasy, ktorým dodávajú vlhkosť. na vlasy si ich nanášajte vo forme masky spolu s olivovým olejom.

turistika Čítajte viac Jednoduchý trik! Vašich 10 000 krokov denne bude pre zdravie a postavu ešte účinnejších

Špenát

Obsahuje množstvo minerálov a stopových prvkov, ktoré telo potrebuje. Po dosiahnutí hranice 40 rokov je obzvlášť dôležitý zvýšený príjem kyseliny listovej – okrem iného sa tým posilňuje krátkodobá pamäť. Výskumy v tomto smere dokazujú, že nedostatok kyseliny listovej môže trojnásobne zvýšiť riziko demencie. Špenát však prospieva nielen zdraviu, ale aj našej kráse. Pretože táto zelenina obsahuje veľa antioxidantov, ktoré môžu zachytávať voľné radikály. Ak máme v tele príliš veľa voľných radikálov, podporujeme takzvaný oxidačný stres, ktorý okrem iného urýchľuje starnutie pokožky.

Ovsené vločky, banán, jablko a med priláka vôňou a chuťou každého, kto má rád sladké a chce maškrtiť zdravo. Tento videorecept je pripravený podľa receptu od @siuuu.

Zoznam surovín a textový postup nájdete v recepte Ovseno-banánový koláč na Varecha.sk

Viac videoreceptov si pozrite v TV Varecha.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

Čítajte Pravdu bez reklamy

Svižnejší web a články bez rušenia. Žiadne reklamy iba za 1,50 € mesačne.

Pravda bez reklamy
debata chyba
Viac na túto tému: #vajcia #bielkoviny

+ Aj rýchla chôdza by vám mohla pomôcť, hlavne nezaťaží kĺby..
Nie je všetko také zlé ako sa dá, skúste sa na...

+ Vsaďte na zdravý životný štýl a choroby vás budú obchádzať.
Pošramotené pracovné vzťahy napravíte čokoládou a...