Polnočné vyjedanie špajzky či chladničky? Ak to musí byť, siahnite po...

, 11.10.2019 07:00
jedlo, jesť, kuchaňa, chladnička, mäso, syr
Polnočné vyjedanie špajzky či chladničky? Autor:

Tipy, ktorými môžete zahnať polnočný hlad. Dobrou voľbou je vývar či tvaroh.

Nesolené orechy

Človeka zasýtia, ponúkajú množstvo výživných látok a sú zdravé – obsahujú dobré tuky, vlákninu, bielkoviny, minerály aj vitamíny. A nočný hlad dokážete premôcť aj lyžicou arašidového či mandľového masla.

Tvaroh

Jogurt, acidofilné mlieko či tvaroh. Jedlá s vysokým obsahom bielkovín dokážu okamžite nasýtiť a tak „uhasiť“ vlčí hlad počas noci. Okrem toho ich naše telo potrebuje počas noci na regeneráciu. Ak nejete mliečne výrobky, potom je dobrou voľbou kokosový či sójový jogurt. Počas noci siahnite po neochutených výrobkoch, ktoré neobsahujú cukor, ktorý by vás zbytočne „nabudil“. Radšej pridajte zopár orechov či semiačok.

Teplý vývar

Vývar pred spaním dokáže s telom priam zázraky. Má upokojujúci účinok a navyše nezaťažuje tráviaci systém. Hovädzie, kuracie či zeleninové vývary sú preto vhodným polnočným jedlom, ktorým môžeme oklamať nočný hlad. Pre väčší pocit zasýtenia pridajte do vývaru pokrájanú zeleninu či hríby.

Tmavá čokoláda

Môžete si do nej zahryznúť aj o polnoci, ale siahnite výlučne po takej s minimálne 70-timi percentami kakaa. Mimochodom, kakao obsahuje aj horčík, ktorý pôsobí upokojujúco na svaly.

Knäckebrot

Je bohatý na vlákninu a preto dokáže zasýtiť na dlhší čas. Ak si na chlebík položíte aj plátok syru, dodáte telu okrem vlákniny aj bielkovinu. Alebo môžete na chlieb rozotrieť zrelé avokádo – v každom prípade vyberajte knäckebrot celozrnný.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

#špajzka #maškrtenie #chladnička
Sleduj najnovšie články na našom Facebooku

+ Nezabúdajte na svoje alergie, môže vám to len uškodiť.
Nenechávajte si od nikoho skákať po hlave, avšak...

+ Nezabúdajte na teplé oblečenie, nemôžete si dovoliť byť chorý.
Nehádajte sa s kolegami, môže vám to len...