Spoznajte potraviny, ktoré zasýtia na dlhší čas

, 23.10.2016 11:00
fazuľa, fazuľová polievka
Fazuľa je plná bielkovín. Autor:

Nenechajte telo hladovať, zároveň mu doprajte kvalitnú stravu.

Fazuľa a šošovica

Zvlášť červená šošovica je bohatá na obsah bielkovín, na 100 gramov ich v sebe má až 28 gramov. Zároveň obsahuje komplexné sacharidy, ktoré pozitívne ovplyvňuje hladinu cukru v krvi.

Avokádo

Vďaka „dobrým“ tukom je skvelým prostriedkom na zasýtie, okrem toho poskytuje potrebnú výživu aj mozgu. Samostatne možno nechutí až tak exkluzívne, ak si z avokáda pripravíte nátierku, pochutnáte si.

Ovsené vločky

Ak siahnete po neochutených vločkách, ktoré sú bohaté na komplexné sacharidy, váš deň sa začne s plným žalúdkom. A tento pocit vydrží naozaj na dlhý čas. Aj vďaka vláknine, ktorá sa vo vločkách nachádza.

Vajíčko

Ide o skutočnú proteínovú bombu, ktorá zasýti na celé doobedie. Navyše, vajíčko je okrem bielkovín aj zdrojom vitamínu A, K, D a B12.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

#vláknina #bielkoviny #fazuľa #vločky
Sleduj najnovšie články na našom Facebooku

+ Aj ten najmenší pohyb je lepší ako žiaden, nezabúdajte na dôsledky.
Nepodceňujte sa, mali by ste poznať...

+ Sami ste si strojcom vlastného šťastia, preto dobre premýšľajte.
Nerobte v práci rozbroje, nakoniec budete...