TOP cviky na sexi zadok a pekné stehná!

Za pekným zadkom a stehnami treba zájsť do posilňovne. Genetické dispozície nie sú relevantné.

kardio tréning, cvičenie, fitnes
Na steperi dávate telu presne to, na čo je uspôsobené.
Autor:

Či už sa u vás v rodine vyskytuje anamnéza štíhlosti, alebo naopak „stehennej“ obezity, len cviky vedia vyformovať postavu podľa vašej aj mužskej predstavy.

Drepy

Absolútna klasika. Nič nie je na nohy lepšie ako drepy, ale pozor, málokto ich vykonáva správane. Nohy na šírku bokov, prípadne mierne širšie a hlboký drep čo najnižšie. Vystretý chrbát, ramená uvoľnené a teraz príde to najťažšie. Podrážky tenisiek položené celý čas na podlahe. Nedvíhame špičky ani päty a vtedy zacítite, ako sa formujú stehenné svaly.

Schody

Môžete použiť steper, alebo jednoducho chodiť hore a dole po schodoch. Nič tak nevyformuje ritku ako práve tento pohyb. Ľudské telo je prispôsobené na zdolávanie schodov aj kopcov a preto na steperi, alebo vybiehaním na poschodia, dávate telu presne to, na čo je uspôsobené. K tomuto ani nepotrebujete príliš veľa investícií. Zadok sa vám poďakuje, ako ho práve takto odbremeníte od večného sedenia na stoličke.

Čítajte viac o zdravom živote

Dvíhanie panvy

Predné stehná vidieť v každej minisukni a vyformujete ich dvíhaním panvy. Ľahnite si na zem, nohy v kolenách pokrčte a zdvihnite sa akoby do mostíka. Potom už len zatlačte poriadne na päty a uvidíte aký sval sa ohlási. Práve ten, na ktorom chcete popracovať. Časom môžete skúsiť na brucho uložiť závažie. Ramená sú stále na zemi a vy striedavo dvíhate zadok a kladiete na podložku, pritom sa zapierate do nôh. Ak začnete ešte dnes a precvičíte tento cvik každé ráno, na leto vás budú čakať top stehná.

Kombinácia pre každú ženu

Ak na niečom okrem pekného zadku a stehien záleží, je to sexi bruško. Preto sa nebojte nakombinovať veľmi dobrý cvik, ktorého základom je postoj na štyroch. Kolená treba mať pod bedrovými kosťami a ruky pod ramenami, prsty dopredu, aby jamky pod lakťami nesmerovali dopredu, ale boli namierené k sebe. Ak budete dvíhať ruku a do kontry nohu rovnobežne s telom, napnete tie správne svaly, ktoré sa budú formovať ku kráse. Striedajte ruky aj nohy a čoskoro uvidíte výsledky.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ
avokádo, ovocie, vitamíny

Milovníci avokáda sem! Viete, aké množstvo je zdravé?

29.06.2016 11:00

Avokádo je zdravé, ale mastné. Nedá sa ho jesť neobmedzene, ako je to v prípade zeleniny. Čítajte, aké množstvo je zdravé.

brucho, bruško

Ako sa ráno prebudiť s plochým bruškom?

29.06.2016 09:00

Ak vás trápi nafukovanie, tieto tipy pomôžu.

ocot - jablčný ocot

Ocot dokáže hotové zázraky: Pomôže tráveniu, ochráni cievy

28.06.2016 13:00

Ocot, vínny či jablčný alebo balzamikový berieme predovšetkým ako dochucovadlo - či už do šalátov, alebo napríklad krémových polievok.

dialnica D1, kolona aut, dodrziavanie predpisov

Vodiči si v Európe priplatia, mýtne v Rakúsku a Francúzsku zdraželo

29.06.2016 14:17

Vodiči si za prázdninové cesty na dovolenku priplatia. V Rakúsku sa zvýšila cena diaľničných známok aj jednorázové mýtne vyberané za prejazd horskými oblasťami.

petrzalka, elektricka, kolajnice

Môžu za pokrivené koľaje iba horúčavy?

29.06.2016 14:00

Ešte ani nezačala fungovať a už sa rozpadáva. Na novej električkovej trati v bratislavskej Petržalke sa pokrivili koľaje a posunuli podvaly.

rubeľ, Rusko, Moskva

Rusko vykázalo rozpočtový deficit 4,3 % HDP

29.06.2016 13:32

Rozpočtový deficit Ruska dosiahol v prvej polovici tohto 4,3 % hrubého domáceho produktu (HDP) krajiny.

londýn, inforgrafika, brexit, veľká británia, libra

Briti už banujú

29.06.2016 13:00

Čoraz viac Britov začína na vlastnej koži pociťovať negatívne dôsledky odchodu z Európskej únie. Kurz libry oproti euru aj doláru sa prepadol, hrozí rast cien dovážaných výrobkov.